Uitleg


Hoe plaats ik een bestelling?
Winkelen bij hiep hiep jippie gaat heel eenvoudig:

U maakt een keuze uit een van onze productgroepen in de linkerkolom.

Wanneer u interesse heeft in een van de getoonde artikelen dan klikt u op het desbetreffende artikel:
u komt in een nieuw scherm met daarin een grotere afbeelding van het artikel en eventueel extra informatie.

Besluit u het artikel te willen bestellen dan klikt u op het plaatje van het winkelwagentje.
Rechts boven in uw scherm verschijnt een overzicht van het aantal artikelen in uw winkelwagentje.
Door op "terug" te klikken gaat u weer naar het overzicht van de artikelen in deze artikelgroep.
U kunt zo verder winkelen.

Wanneer u klaar bent met winkelen klikt u rechtsboven op  "winkelwagen".

Er verschijnt een scherm met daarin de gegevens van de door u gekozen artikelen.
U kunt deze desgewenst nu nog steeds wijzigen.

Klik op "doorgaan met bestellen".
Hier vult u uw persoonlijke gegevens in, zoals naam en adres.

Zo loopt u het gehele bestelproces door, waarbij u steeds de keuze heeft om verder te gaan met het plaatsen van uw bestelling of het bestelproces te beëindigen.
Wanneer u uiteindelijk kiest voor "bestelling verzenden" is uw bestelling een feit.

Kan ik een bestelling naar een ander adres laten versturen?
Indien u dat wenst, verzenden wij uw bestelling namens u direct naar de gelukkige ontvanger.
Vul in de vakjes tijdens het bestelproces uw eigen gegevens in.
Wanneer u aanvinkt dat uw bestelling naar een ander adres verzonden moet worden,
verschijnt vanzelf een scherm waar u de extra adresgegevens in kunt vermelden. Er wordt hier ook gevraagd om een e-mailadres van de ontvanger:  u kunt hier eventueel uw eigen e-mailadres nogmaals invullen.
Per bestelling kan er slechts naar 1 (één) adres verzonden worden.
Wanneer u direct een leuke ansichtkaart meebestelt zorgen wij er voor dat de kaart, handbeschreven, met het cadeautje meegestuurd wordt!
Wij geven uw gegevens niet door aan derden: dus ook bij een cadeautje dat naar een ander adres gestuurd moet worden, vermelden wij geen afzender! Tenzij u dit zelf aangeeft in de tekst voor de meebestelde ansichtkaart.

Hoe kan ik betalen?
Overboeking:
Met deze betaalmethode kunt u het totaalbedrag via uw eigen bank naar ons overschrijven, bijvoorbeeld via internet- of telebankieren.
Vrij snel na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een automatisch verstuurde orderbevestiging met daarin de  gegevens van uw bestelling en ons bankrekeningnummer. Later (maar binnen 24 uur) ontvangt u nogmaals een e-mail met daarin de gegevens die u nodig heeft voor de betaling en de vermoedelijke levertijd.
Direct nadat wij uw betaling hebben ontvangen laten wij u dit per email weten. Over het algemeen duurt het 1 a 2 werkdagen voordat wij uw betaling hebben ontvangen.
kosten: geen

iDEAL:
Met iDEAL kunt u snel en eenvoudig een bedrag overschrijven naar onze rekening. U wordt doorgelinkt naar de vertrouwde omgeving van uw eigen bank. Wij ontvangen direct bericht van uw bank dat u een betaling aan ons heeft gedaan, waardoor uw bestelling eerder door ons verwerkt kan worden.
Natuurlijk ontvangt u ook wanneer u kiest voor deze betaalmethode een automatisch verstuurde orderbevestiging.
kosten: geen

Bancontact/MrCash:
Met Bancontact/MrCash kunt u snel en eenvoudig vanuit België een bedrag overschrijven naar onze rekening. U wordt doorgelinkt naar de vertrouwde omgeving van uw eigen bank. Wij ontvangen direct bericht van uw bank dat u een betaling aan ons heeft gedaan, waardoor uw bestelling eerder door ons verwerkt kan worden.
Natuurlijk ontvangt u ook wanneer u kiest voor deze betaalmethode een automatisch verstuurde orderbevestiging.
kosten: geen

Heeft u binnen 24 uur geen e-mail van ons ontvangen, neemt u dan a.u.b. contact met ons op.


Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wanneer een artikel bij ons op voorraad is, wordt het verzonden zodra wij uw betaling ontvangen hebben.
Hebben wij 8 dagen nadat de bestelling geplaatst werd nog geen betaling ontvangen, dan vervalt de bestelling automatisch.
Van artikelen die speciaal voor u gemaakt worden, is de levertijd verschillend. Wij beginnen met het maken van uw bestelling direct nadat uw betaling ontvangen is, in de bevestigingsmail vermelden wij de vermoedelijke levertijd na betaling. Wij streven naar een levertijd van 1 a 2 werkdagen (speenkoord). Zodra wij uw bestelling hebben verzonden, laten wij u dit per email weten.


Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Wanneer een artikel niet aan uw verwachtingen voldoet, dient u ons hiervan binnen 7 (zeven) werkdagen na ontvangst van het artikel per e-mail op de hoogte te stellen.
U mag een artikel binnen die periode terugsturen, waarbij u alleen de portokosten hoeft te betalen. Er worden geen extra administratiekosten in rekening gebracht.

Er zijn wel een aantal voorwaarden:
- De retourzending dient van te voren per e-mail naar info@hiephiepjippie.nl bij ons aangemeld te worden.
- Artikelen worden alleen retour genomen indien ze teruggezonden worden in de oorspronkelijke staat.
- Artikelen dienen voorzien te zijn van eventuele aangehechte kaartjes.
- Artikelen dienen onbeschadigd en ongebruikt te zijn.

Wij adviseren u een retourzending aangetekend te verzenden!
Wanneer u aan bovenstaande voorwaarden voldaan hebt, zullen wij direct na ontvangst van het artikel, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel, het betaalde bedrag minus de verzendkosten crediteren.
Niet vooraf aangemelde retourzendingen zullen niet worden gecrediteerd!
Hiep hiep jippie behoudt zich het recht voor om niets of slechts een deel van het bedrag te crediteren of de retourzending te weigeren wanneer het vermoeden bestaat dat de artikelen zijn gebruikt of na ontvangst beschadigd zijn geraakt


Is het mogelijk een bestelling af te halen?
Ja, dit is, alleen op afspraak, mogelijk op ons postadres in Middelburg. Wanneer u bij uw bestelling vermeldt dat u de artikelen bij ons komt afhalen, worden er geen verzendkosten in rekening gebracht en maken we een afspraak met u.
Wij hebben geen winkel en/of showroom.


Is het mogelijk een bestelling naar het buitenland te laten verzenden?
Ja, dat is mogelijk. Omdat wij vaak bestellingen vanuit België ontvangen hebben we dat land, met de bijbehorende verzendkosten, opgenomen in het  bestelproces. Wenst u uw bestelling naar een ander land te sturen neemt u dan even contact met ons op via info@hiephiepjippie.nl, we laten u dan de juiste verzendkosten weten.

Ik heb een cadeaubon ontvangen, hoe kan ik deze inwisselen?
Maak een keuze uit ons assortiment en vermeldt, tijdens het bestelproces in het vakje "kortingscode", het persoonlijke nummer dat op de cadeaubon staat. De waarde van uw cadeaubon zal dan direct in mindering worden gebracht. Let op: het bedrag dient in 1x besteed te worden, restitutie is niet mogelijk.

Zijn de kleuren zoals ik ze op mijn scherm zie precies zoals ze in werkelijkheid zijn?
Dat kunnen we u helaas niet garanderen: op een beeldscherm kan een kleur soms anders overkomen dan deze in werkelijkheid is.


Mag ik een andere vraag stellen?
Natuurlijk mag u een vraag stellen. Stuur uw vraag naar info@hiephiepjippie.nl en u krijgt zo spoedig mogelijk antwoord, het is ook mogelijk om uw vraag te stellen via het formulier bij "contact".